Често задавани въпроси

Какво е GOeGO

GOeGO е услуга за споделено шофиране, която позволява лесното откриване и наемане на автомобил, използвайки Вашия мобилен телефон. Локализирането и отключването на колите се извършва изцяло през мобилно приложение.
Като допълнителна услуга, през мобилното приложение, можете да поръчате автомобил, който да Ви бъде доставен на адрес до час преди Вашето отпътуване. 
GOeGO дава възможност на потребителите да разполагат с автомобил винаги и навсякъде където им потрябва, без ангажимент да притежават и поддържат такъв.
Дали ще го използвате само за няколко минути, за ден, или за по-дълъг период от време - решавате единствено Вие. 

Какво трябва да знам за автомобилите на GOeGO?

Автопаркът на GOeGO е съставен от различни видове електромобили, за всички нужди на потребителите. Преди да наемете конкретна кола винаги имате възможност да се запознаете с нивото на заряд на батерията и възможния ѝ пробег директно в мобилното приложение. Пробегът зависи както от нивото батерията, така и от метеорологичните условия и от стила на шофиране. Всички автомобили на GOeGO са с автоматична трансмисия. В жабката на всяка кола ще намерите необходимите документите - застрахователна полица, двустранен протокол за ПТП, ключ и инструкции за ползване. Имайте предвид, че всички автомобили имат специфични особености - някои от тях са напълно безшумни и са много по-динамични от автомобилите  с вътрешно горене. Моля, съобразете шофирането си с тях!

Какъв е възможния пробег на колите?

Всички автомобили имат различен пробег, който зависи от модела и Вашия стил на шофиране. Цялата информация за пробега на наемания автомобил се вижда в приложението или на goego.bg

Каква е наемната цена на автомобил на GOeGO?

Цените за наемане на автомобил са посочени в секция електроавтомобили, може да наемете автомобил за удобена за вас времева сесия , таксуважето на сесия започва от един час  и таксува на започнат час, може да закупите и различен тип абонаменти. Сисtемата не преминава автматично в дневен наем или по дълъг период  нужно е да се закупи абонамент. Благодрим ви че избрахте нас! С най-добри пожелания,

Трябва ли да върна автомобила на GOeGO на същото място, от което съм го взел?

Не е нужно да връщате автомобила на същото място, от което сте го взели.
След прекратяване на сесията, паркирайте електромобила на удобно за Вас място в зоните за наем и освобождаване, които са видими на картата в приложението. Те са оцветени в синьо или в зелено.
Имате възможност да освободите автомобила и на всяко друго разрешено за паркиране място, в рамките на града. Необозначените на картата зони са с допълнителна такса за освобождаване - ако прекратите наемната си сесия в необозначена зона, ще заплатите допълнителна такса. 

Забранено е да оставяте електромобилите на частни или търговски паркинги, които не са изрично посочени като партньори. Нямате право да нарушавате Закона за Движение по Пътищата и общинските наредби, регулиращи паркирането.
Моля, имайте предвид, че при нарушаване на тези правила ще бъдете таксувани допълнително.

Как да открия електромобил GOeGO?

Можете да откриете налични GOeGO електромобили в интерактивните карти в мобилното приложение. Имате възможност да изберете и резервирате определена GOeGO. 

Като допълнителна услуга, в приложението, можете и да заявите автомобил, който да бъде доставен на посочен от Вас адрес и избран час.

Колко продължава една GOeGO резервация? Мога ли да я прекратя или удължа?

Резервацията на автомобил от GOeGO важи до 15 минути и е напълно безплатна.
През това време Вие можете да я прекратите или да я удължите еднократно от 13 до 30 минути срещу допълнително заплащане.
Ако желаете да отмените резервацията, след като вече веднъж сте я удължили, няма да Ви бъде начислена допълнителна такса.

Разрешено ли е друг да управлява GOeGO автомобил, използвайки чужд регистриран профил?

Не, забранено е правоуправлението на автомобил на GOeGO да бъде преотстъпвано на друго лице в периода на сесия на регистрирания потребител. За всяко подобно нарушение ще бъде наложена санкция.

Какво трябва да направя, ако намеря неизправен GOeGO автомобил?

Ако забележите механична повреда по автомобила или неговите устройства, моля обадете се на посочения телефон за контакти.

Какви документи и инвентар ще открия в GOeGO автомобила?

В жабката на всеки автомобил на GOeGO ще откриете ключ за запалване, регистрационни документи и застрахователна полица.
В съответствие с приложените изисквания, моля проверете дали гореспоменатите документи са налични. В случай, че забележите каквито и да е несъответствия, моля обадете се на посочения телефон за контакти, преди да ползвате автомобила.

Трябва ли ми винетка, за да се движа по междуградската пътна мрежа?

Всички автомобили на GOeGO имат платени винетки, за да пътувате безпроблемно дори и извън града.

Какво да правя, ако намеря (или забравя) вещ в GOeGO автомобил?

Моля, уведомете ни чрез обаждане на посочения телефон възможно най-скоро. 

Позволено ли е да превозвам деца в GOeGO автомобил?

Да, позволено е да превозвате деца в детски столчета, както гласи Закона за движение по пътищата. Всички автомобили на GOeGO, са оборудвани с детска седалка, тип “бустер” за деца между 15 и 35 кг, които ще откриете в багажника на автомобила.

Позволено ли е да превозвам домашни любимци в автомобил GOeGO?

Позволено е да превозвате домашни любимци в колите на GOeGO само, ако са поставени в специални контейнери за превоз на домашни любимци,  пазещо автомобила от замърсяване. В противен случай ще Ви бъде наложена санкция. Благодарим Ви за разбирането.

Разрешено ли е тютюнопушенето в автомобил GOeGO?

Строго се забранява тютюнопушенето в автомобила, включително използване на електронни устройства за нагряване на тютюн - при всяко нарушение ще бъде налагана глоба, а профилът Ви ще бъде деактивиран.
Благодарим за разбирането. 

Трябва ли да мия електромобила?

Не. Екипът на GOeGO е отговорен за измиването и поддръжката на електромобилите.
Ако попаднете на автомобил, който има нужда от почистване - моля, сигнализирайте на посочения телефон. Вашият сигнал ще Ви донесе бонус - допълнителни безплатни минути за Вашата сесия. 

Защо не мога да прекратя наемната сесия?

Това може да се случи, ако:
1) не сте паркирали автомобила в рамките на град София.
2) не успявате да прекратите сесията поради технически проблем.
Обадете се на посочения телефон за съдействие.
Благодарим Ви.

Какво трябва да направя, ако батерията на GOeGO електромобила е почти изтощена?

Ако оставащият пробег е повече от 15 км и нямате нужда да ползвате още автомобила, можете да го освободите навсякъде в GOeGO зоните. Ако оставите автообил с пробек по малко от 10 км, и се наложи да се извози с репартрак, ползвателя заплаща сумата за извозване. Ако все още имате нужда от колата, открийте най-близката зарядна станция или се обадете на посочения телефон за контакт. В зависимост от вида на зарядната станция, времето на зареждане може да варира от 20 мин. до няколко часа. Моля, планирайте пътуването си, като се съобразите с това. Благодарим ви.

Как се отключват и заключват електромобилите на GOeGO?

Можете да отключите резервирания от Вас GOeGO електромобил с натискане на бутона „Отключи“ през мобилното приложение.
В случай на временно спиране, колата се заключва чрез ключа, който ще намерите вътре.
За да приключите наемната сесия, оставете ключа и документите в жабката, вземете личните си вещи, излезте от автомобила и натиснете бутона „Заключи” в приложението.

Как се изчислява цената за ползване на електромобилите на GOeGO?

Цената за наем на електромобил от GOeGO се формира от времето, за което сте наели автомобила и изминатите километри. Цените са различни спрямо модела електромобил, който сте избрали да шофирате.
В наемната цена е включена застраховката, винетката, както и зареждането на електромобила, ако имате нужда от такова.

Как да наема електромобил за цял ден?

Дневният наем се активира автоматично при достигане на сумата за конкретния модел електромобил. При активиране на дневен наем колата е на разположение на потребителя за 24 часа от началото на наема, като в цената е включен пробег до 200 км в рамките на една наемна сесия. След изминаване на 200 км, но в рамките на 24-часовия наем, ще бъдете таксувани за всеки километър екстра пробег според тарифите за съответния модел, които можете да проверите в мобилното ни приложения и на нашия уебсайт.

Има ли допълнителни разходи при използване на платформата GOeGO?

Всички стандартни разходи и такси са включени в наемната цена за съответния автомобил. Моля, запознайте се и със Списък с неустойки за неправилна употреба, за да избегнете допълнителни непредвидени разходи.

Как заплащам за услугата на GOeGO?

Начислената сума се дебитира от Вашата банкова карта след прекратяване на ползване на електромобила или след като максималната цена за дневно ползване е достигната.
В случай, че имате повече от една регистрирана карта, сумата се дебитира от тази карта, която е посочена като основен метод на плащане в настройките на Вашия профил вприложението на GOeGO. В случай на недостатъчна наличност по картата, няма да имате възможност да започнете следваща сесия на ползване, докато не покриете неплатеното си задължение.

Мога ли да проверя мои предишни плащания и пътувания с GOeGO?

Имате възможност да откриете регистър на всички Ваши пътувания и плащания в профила си в мобилното приложение на GOeGO.

Как да извадя кабелa от входа за зареждане?

Когато сесията по зареждане e прекратена, но кабелът не може да бъде изваден от автомобила, моля натиснете бутона за отключване на дистанционното на колата, след което извадете кабела.

Къде мога да заредя GOeGO електромобила?

Moже да зареждате GOeGO електромобилите на всички зарядни станции в страната срещу заплащане или в домашен контакт.
При нужда можете да вземете заряден кабел към контакт тип "Шуко" след позвъняване на посочения телефон за контакт.
При зареждане на батерията задължително проверете дали зарядните станции са съвместими с автомобила, който ползвате и заплатете за услугата.

Разрешено ли е да зареждам GOeGO електромобила вкъщи?

Можете да зареждате електромобила във Вашия дом, но за целта трябва да вземете заряден кабел за контакт "Schuko". Препоръчваме Ви стриктно да спазвате правилата за зареждане и безопасност. Имайте предвид, че зареждането при домашни условия може да отнеме до няколко часа, затова планирайте добре своето пътуване.

Застраховани ли са GOeGO електромобилите срещу кражба или пътни произшествия?

Всички електромобили на GOeGO  са застраховани срещу кражба и пътнотранспортни произшествия. Моля, имайте предвид, че при възникване на застрахователно събитие по вина на потребителя се дължи самоучастие и/или предвидените неустойки според Общите условия на услугата, с които можете да се запознаете в уебсайта или в приложението.
При възникване на застрахователно събитие, за което потребителя няма вина, не се дължи самоучастие. 

Как да реагирам, ако стана участник в ПТП?

Трябва да реагирате съгласно Правилата за движение по пътищата, законите на Република България и Общите условия на GOeGO - веднага уведомете за събитието на (тел. 112) и ни информирайте чрез обаждане на обявения телефон за контакт. Задължително изчакайте пристигането на наш представител и следвайте инструкциите, които ще получите.
Благодарим ви.

Какво следва да направя, в случай че електромобилът се развали по време на движение?

Ако поради техническа неизправност, не можете да управлявате електромобила, моля прекрaтете наемната сесия и ни информирайте възможно най-бързо на обявения телефон за контакти.
Благодарим ви.